четвъртък, 2 декември 2010 г.

Как да освежим помещението за "размисъл"?

Няма как да не се сещате за кое помещение става дума! Ами да-това е не друго а тоалетната!Защо да пренебрегваме това благодатно за въображението място? Нима ни е все едно къде ще родим най-великите си идеи и ще прочетем най-интересните книги? :) На мен - не и затова след кратко обмисляне съставих план. Хубавото беше, че тоалетната ни е отделно от банята и това сухо помещение позволи ползването на латекс. И така отидох до Mr. Bricolage и с помощта на услужливите продавачи подбрах латекс, който да е достатъчно устойчив, че да търпи и многократно миене. После подбрах желания нюанс и ми го тонираха веднага. У дома си намерих една голяма четка и забавлението започна :). Качих се на стълбата и в продължение на 2 дни минах стените с двоен слой боя. Трябва да знаете, че е много удобно да имаш под ръка от широките хартиени лепенки, с които да облепиш дограмата и всички местенца от тавана, които не желаеш да оцапаш. Получиха се стени с много хубав прасковен оттенък. Сега, обаче, ми се набиха в очите тръбите за топла и студена вода - те сивееха някак много дразнещо. Вдигнах се аз до най-близката железария и купих две кутии блажна боя - зелена и оранжева. Ето как изглеждаха тръбите след това :


Всичко стана много приятно, но сякаш липсваше нещо! Огледах, обмислих и си купих шаблон за рисуване. Направих цветен мотив, който за съжаление не се вижда изцяло на снимките.




За цветчетата използвах акрилни бои и после ги намазах с акрилен лак. Така получих едно приятно помещение за "размисъл". Разбира се не съм се спряла до тук- мен ме очаква  подът, който трябва да покрия с плочки :), а вас - да решите кои цветове ще подхождат най-много на банята или тоалетната ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар