петък, 2 септември 2011 г.

Моите гоблени

Преди извесно време ме беше хванала скуката и депресията и се чудех какво да правя. Ровех си из интернет и случайно ми дойде на ум идеята да потърся схеми за гоблени, та да може майка ми да ги ушие за мен. Намерих много интересни схеми из руските сайтове като задавах в Гугъл : "вышивка крестом бесплатные схемы". Аз си падам по нетрадиционните гоблени, тези които ме грабват от раз - например някое човече или животинче, или картинка за Хелоуин. И така, разпечатих си много дребни и по - едрички схемки и ги показах гордо на майка си. Реакцията и беше възмутен отказ да се занимава с такива детски работи и странни картинки. Видях се в чудо - толкова исках да ги имам ушити! Но Неволята учи - реших да се пробвам сама да ги ушия и помолих майка ми да ме научи да бродирам с кръстчета. Започнах с една малка схемка с много симпатично момичинце и тя ми стана любимата! Всъщност се получи много добре и се оказа, че е и много интересно, и успокояващо!Регистрирах се и в един руски сайт за бродиране и си кореспондирах с любезните жени, които ми изпратиха още схеми. Сега с удоволствие ви представям моите начални творения. Голям кеф е да отидеш и да си избереш и подходящата рамка за готовото творение. Ако някой има желание да се научи да бродира - в нета има безплатни уроци! Само ти трябват малко пари за конците... :) Успех!





Няма коментари:

Публикуване на коментар